Blog Teo Talan

 

10-11.8

Putovanje je počelo 10.8, u 22:00, za Beč. Vožnja je bila duga. Na aerodrom smo stigli rano ujutro te smo se ukrcali na avion u 9:40,   na Cipar smo stigli oko 1:00, te smo se nakon toga vozili još sat vremena do apartmana, nakon toga smo se raspakirali i otišli smo vidjeti hotel u kojemu ćemo raditi, upoznali smo se sa šefom i nakon toga smo se išli testirati ( testiranje je bilo ekstremnije nego u Daruvaru), poslije toga smo otišli na spavanje



12.8

Probudili smo se u u 7:00 doručkovali smo te smo se uputili na posao, u hotelu sam radio cijelu smjenu u kuhinji, bilo je dosta posla ali mi se svidjelo. Nakon posla vratili smo se u apartmane i proveli ostatak dana odmarajući.



13.8

Probudili smo se u 7:30 te smo se nakon doručka uputili na posao, danas sam bio u restoranu na posluzi te sam se na hodao više nego Šrek kad je tražio Fionu. Navečer sam se uputio u šetnju gradom sa prijateljima.



14.8.

Dan je počeo sa buđenjem kao i inače, no danas smo imali slobodan dan te smo išli na izlet, prva stanica nam je bila ostatci starog antičkog grada u Episkopima, poslije toga smo se uputili u Limassol gdje smo posjetili stari dio grada i dvorac, ostatak vremena smo imali slobodno te smo nakon toga otišli na Afroditinu plažu gdje smo se kupali, nakon lijepo provedenog dana smo se vratili u apartmane te smo se poslije testiranja stopili sa našim krevetima.



15.8

Danas smo se probudili kao i inače dosta rano te smo se uputili na posao, danas sam radio u restoranu na posluživanju te nije bilo veće gužve pa je dan prošao poprilično opušteno, nakon posla smo se vratili u apartmane te smo otišli u grad u noćni život.



16.8



Danas je bio još jedan radni dan te smo sve odradili po planu, poslije posla smo otišli na plažu na kojoj smo se okupali i sunčali, poslije smo otišli u apartmane i ravno u krevet.



17.8

Današnji dan počeo je buđenjem, (hvala Bogu), i poslije doručka smo otišli na posao, danas je na poslu bila malo veća gužva nego inače ali nije bilo nikakvih problema te se sve uspjelo riješiti na vrijeme, poslije posla smo se testirali i nakon toga otišli malo do grada popiti kavu i poneku pivu.



18.8

Danas je srijeda i imamo slobodan dan te smo se uputili na izlet, prvo smo posjetili stari kompleks grobnica u Paphosu, te smo nakon toga putovali do grada Latsi odakle smo brodom otišlli do zaljeva Plava Laguna, vožnja brodom te kupanje u Plavoj Laguni bili su genijalni ali je ipak izlet možda malo bio prekratak, vratili smo se sa izleta oko 6 sati te smo se uputili na večeru i otišli malo do grada.



19.8

Probudili smo se u 7:30 te smo se uputili na posao, danas je bio još jedan klasični dan na poslu te smo poslije posla otišli na plažu, navečer smo otišli na plažu te smo krenuli na spavanje.



20.8

Dan je počeo buđenjem, na poslu je danas bilo podosta posla ali nije bilo nikakvih problema, poslije posla smo odspavali par sati i otišli na večeru te smo poslije nje otišli na testiranje, danas nismo išli u grad nego smo imali druženje na balkonu.



21.8


Danas sam se probudio u 10:00 pošto sam radio drugu smjenu, na posao sam došao u 15:30, prvi sam put radio u drugoj, pripremali smo stolove u sali za doručak te smo poslije toga otišli u salu za večeru, posao je bio težak i naporan ali nekako sam dočekao 22:00 sata, poslije toga sam otišao sa društvom na balkon kartati.



22.8

Danas sam se probudio u 7:00, popio sam kavu i otišao na doručak te sam se onda uputio na posao, danas je na poslu bila primanja gužva te nije bilo nikakvih komplikacija, poslije posla smo išli na plažu Coral Bay gdje smo se kupali i imali lijepo druženje. Na kraju dana smo otišli na večeru u MC Donalds i na laganu šetnju gradom.



23.8

Danas je bio zadnji radni dan, prije posla smo otišli na testiranje, posla nije bilo puno te smo ga završili poprilično brzo, nakon toga smo dobili certifikate i uputili smo se u apartmane. Navečer smo se počeli pakirati te smo se družili na balkonu po zadnji put sa društvom koje ostaje još jedan tjedan.



24.8 Danas smo napustili apartmane te smo se uputili na zračnu luku Larnaka, poletjeli smo u 14:30 te smo u Beč sletjeli u 17:20. U Beču smo se prebacili u mini bus te smo se uputili za Daruvar. U Daruvar smo stigli u 1:00 u noći te smo tako zaključili našu priču.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde

Blog Ivan Jesenaš