Blog Laura Abdić

 

BLOGOVI

LAURA ABDIĆ

 

1.DAN

Naše putovanje je započelo upravo kada je autobus došao po nas na parkiralište moje škole u 22.00 h. Autobus nas je vozio sve do Beča, a tamo smo put nastavili avionom do našeg odredišta. Cijeli put je bio vrlo zanimljiv. Dok smo se vozili autobusom promatrala sam zavičaje naših susjeda Slovenaca i Austrijanaca. Najzanimljiviji dio puta mi je bila vožnja avionom, za mene je to bilo nezaboravno iskustvo upravo zbog toga što mi je to ujedno i prva vožnja avionom. Zanimljivo je bilo promatrati svijet iz visine u ravnini s oblacima. Nakon što smo stigli u Larnaku čekao nas je autobus koji nas je odveo na konačno odredište. Iznenadila sam se kada sam vidjela da sam došla u mjesto gdje je druga vremenska zona, te automobili voze po drugoj , suprotnoj strani od nas. Taj dan smo imali prvi obilazak našeg radnog mjesta, te slušali kratki govor menadžera hotela. Nakon toga smo odradili testiranje te otišli na večeru. Svi smo bili jako umorni tako da je taj dan za nas završio vrlo rano.


2.DAN

 

Danas nam je prvi radni dan, probudila sam oko 7.00 h. Spremila sam se za posao, otišla na doručak te nas je već čekao kombi za prijevoz na posao. Radila sam u restoranu, mogu priznati bilo je vrlo zanimljivo i poučno. Taj dan je bilo puno hodanja i trčanja po restoranu. Ja sam bila zadužena za postavljanje novog stola nakon što se gosti ustanu i odu, naravno sve to je trebalo brzo raditi kako bi drugi gosti imali mjesto za sjesti i uživati u svom doručku. Jedino što sam imala privatnih problema kao što žulj na nozi, pa sam malo teže hodala. Svidjela mi se ljubaznost konobara i briga o nama dok radimo. Nakon posla, dan je prolazio tako što sam odmarala, družila se s prijateljicama, te naravno išle smo obaviti kratki šoping. Navečer poslije večere smo otišli gledati na plažu suze Sv.Lovre. Tako da je večer brzo prošla.




3.DAN

 

Današnji dan također je započeo vrlo rano. Započeo je s doručkom te odlaskom na posao. Zbog moje situacije s mojim nožnim prstom, od danas sam ja u kuhinji na poliranju čaša, žlica,  vilica, noževa i ostalog. Na poslu je zanimljivo ali i umarajuće. Primijetila sam kako ovdje na Cipru postoji začin koji stavljaju u bilo koje jelo, a to je menta. Tako što je dan prolazio završila sam i s poslom. Prva stvar koju sam napravila kada sam se vratila u apartman je odmorila. Tako da je dan brzo prošao. Navečer sam bila na večeri te se družila s prijateljicama u sobi. Zabavljale smo se, pričale i imale žensku večer.



4.DAN

 

Danas sam se prvi put od kad sam stigla ovdje naspavala.  Danas nam je napokon slobodan dan, te je vrijeme za izlet. Oko pola 9 je bio polazak, tako da smo stigli na doručak. Danas smo vidjeli svašta.  Prvo što smo obišli su bila arheološka nalazišta.  Tamo je bilo jako vruće,  tamo hlad nije postojao. Svidjelo mi se vidjeti nešto što ima veliko povijesno značenje.  Nakon toga otišli smo u grad Limassol te obišli dvorac kralja Richarda, to je kralj lavljeg srca. Nakon obilaska dobili smo slobodno vrijeme koje smo ja i moja prijateljica iskoristile za pronalazak suvenira te za proučavanje grada. Na kraju dana smo posjetili plažu koja je najpoznatija plaža jer je ona Afroditina plaža. Dan je prošao brzo, iako smo se jako skuhali ipak smo stigli u apartman.  Na kraju dana nas je čekalo testiranje i večera.  



5.DAN

 

Danas je dan započeo kao i ostali dani. Započeo je s ranim buđenjem, doručkom te odlaskom na posao. Danas je Velika Gospa to je veliki blagdan i za stanovnike Cipra te nas također. Ujutro za doručak u hotelu sam radila u kuhinji, polirala žlice, vilice, noževe i čaše.  Bilo je vrlo puno posla od samog jutra. Nakon našeg odmora pauze koju dobijemo prije ručka smo se preselili u restoran iznad i kuhinju iznad.  Tamo je bilo jako puno posla više nego ikad no ja sam ostala i radila što sam radila i u donjoj kuhinji.  Nakon što je smjena završila odlučila sam odmorit te prošetati gradom. Moj dan je tako završio. 


6.DAN

 

Naravno probudila sam se, doručkovala, spremila te otišli na posao. Danas je ponedjeljak i danas je bila laganica. Naravno zbog situacije s palcem radila sam u kuhinji kao i inače. Tako da dan je prošao a nisam se stigla ni okrenuti. Nakon posla smo svi otišli na plažu, neki su se kupali, neki sunčali a neki slikali. Malo smo se družili na plaži te smo odlučile prijateljica i ja prošetati uz obalu te tako nam je večer prošla. 



7.DAN

 

Današnji danas je započeo doručkom, spremanjem za posao i odlaskom na njega. Danas sam napokon radila u restoranu. Bila je velika gužva pa sam svagdje bila. Postavljala, čistila stolove i ostalo. Također sam danas iskusila biti na ulazu te dovoditi goste do stolova te pronalaziti im mjesto u restoranu. Bio je problem kada više nije bilo mjesta za goste pa sam se snalazila te pokušavala ih postaviti na druga mjesta. Nakon posla sam odlučila odmoriti te otići u šoping s prijateljicama. Današnji dan je završio vrlo brzo, uz večeru i druženje večer je brzo prošla.



8.DAN

 

Danas nam je slobodni dan, napokon. Probudili smo se rano te otišli na izlet. Posjetili smo grobnice kraljeva te brodom obišli i bili te se i okupali na Plavoj Laguni. Grobnice su me oduševile. Osjećaj je bio predobar. More je opet bilo toliko toplo i čisto modro plavo. Svi smo se lijepo zabavili na brodu uživali te još više svi upoznali. Dan je završio večerom i odlaskom na spavanje.


9.DAN

 

Jutro je, opet sam se probudila rano kako bi bila spremna za posao. Na poslu sam radila kao i inače. Radila sam u restoranu konobarila te dovodila ljude do njihovih stolova.  Bila sam malo umornija jer dan prije smo bili na izletu. Kada sam se vratila s podla odlučila sam prošetati s curama do šoping centra, a nakon toga malo na bazen kako bi se sunčala. Večer je završila u laganini s večerom i pričanje s obitelji.


 

10.DAN

 

Probudila sam se kao i ostale dane te otišla na posao. Danas je na  poslu bila dosta velika gužva, te me je bome bilo posvuda. Radila sam u restoranu, te izvan restorana na vanjskoj strani. Danas na poslu u posjet su nam došle profesorica Zelda i ravnateljica naše škole. No taj dan me nešto jako obradovalo a to je što u hotelu u kojem radim, odsjeda najdraži bivši igrač Hajduka a to je Jairo. Dan je brzo prošao ali i završio.

 

11.DAN

 

Danas je već subota i još 2 dana i odlazim kući.  Mogu reći da mi jako brzo prošlo ovo iskustvo. Danas sam radila prvu smjenu.  Bila sam u restoranu i posluživala. Danas je bila bome velika gužva zbog toga što je subota i ljudi u taj hotel znaju doći samo na vikend tako da ih je bilo puno više nego inače. Tako da mi dan na posli brzo proletio upravo zbog toga što je bilo posla pa se nisam stigla ni osvrnuti. Nakon posla sam odmarala, te imala piknik na krevetu kod prijateljice Dajane jer smo jako bile gladne poslije posla. Nakon sam otišla do trgovine a navečer imala žensko druženje s curama.


12.DAN

 

Danas ne na poslu opet bilo radno ali i zabavno kao i uvijek. Radila sam u restoranu kao i ostale dane. Nakon posla smo se uputili na poznatu plažu s ravnateljicom i profesoricom. Do plaže smo se vozili javnim prijevozom. Plaža je bila prekrasna a i dan je bio odličan za kupanje. Kupali smo se, šalili, zabavljali i uživali. Dan je vrlo brzo prošao.  Pri povratku u apartman stali smo šoping mol da kupimo nešto za pojesti. Večeri je došao kraj. 


13.DAN

 

Danas je već ponedjeljak. Ujutro sam se probudila obuka i otišla na testiranje s ostatkom grupe koji odlaze kući samnom u utorak. Nakon toga odvezli su nas na posao. Danas mi je zadnji dan na poslu bio. Bilo je super, iskreno baš sam uživala radeći. Na kraju smjene išli smo pokupiti certifikate. Kada sam došla u apartman sam složila kofer tako da budem spremna za put. Nakon  večere su nam pripremili grčki folklor za pogledati. Bilo je super dva put su me pozvali kako bi sudjelovala pred svima. Večer je završila a ja sam spremna za dugi put.


Moji dojmovi:

Prvi tjedan na Cipru mi je bio jako težak,  jer bilo je potrebno priviknuti se na nešto novo no ja sam još imala zdravstvenih problema pa mi je bilo i zbog toga teško. Imali smo par problema zbog hotela u kojem smo spavali, te bilo je malo tužno što nismo smjeli piti vodu nego smo sami kupovali. Drugi tjedan je bio super. Naučila sam reći nešto na grčkom jeziku, te sam vidjela i drugu kulturu. Posebno moram naglasiti da mi je vrlo zanimljivo bilo gledati i voziti se autom jer tamo se vozi ljevom stranom. Zanimljivo je vidjeti tradiciju drugih ljudi koju imaju posve drugačiju nego mi.






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde