Blog Larija Jukić

 

11.8.2021.

Nakon predivnog iskustva u projektu „The World of Work“ odlučila sam se prijaviti i na projekt „Explore work, discover your way“. Ovoga puta idemo obavljati praksu u Cipar. Prije putovanja je zavladala zbrka i panika. Što ponijeti, hoće li mi stati u kofer, koliko će težiti. Zatim nakon nepotrebnih briga, slijedi putovanje. Putovanje je bilo pomalo iscrpljujuće, no kao i uvijek dosta zanimljivo. Neki od nas su prvi put putovali avionom, pa smo im mi, koji smo već putovali, opisivali kako je to. Nakon što smo se smjestili u apartmane, uputili smo se u hotel kako bi se upoznali s radnim mjestom i glavnim šefom.



12.8.2021.

Nakon doručka smo krenuli na naše radno mjesto. Dočekali su nas jako ljubazni suradnici i jedan od glavnih konobara koji nam je objasnio što ćemo raditi. Objasnio nam je kako postavljati stolove, kupiti tanjure, čaše i šalice i gdje se sve to odlaže. Podijelili smo se za poslove. Rasporedili smo poslove, svatko je dobio svoj zadatak, a kada je nastupila gužva svi smo si međusobno pomagali. Poslije posla smo se odlučili družiti u apartmanu i planirati kako ćemo provesti idući dan, a kasnije navečer smo svi otišli na plažu s profesoricama gledati kišu meteora.



13.8.2021.

Na poslu je bilo kao i obično. Atmosfera mi se zaista svidjela. Ostali suradnici nas bodre i pohvaljuju, objašnjavaju nam ukoliko nam nešto nije jasno i uče nas nove stvari. Danas smo, poslije gableca, polirali čaše, a nakon poliranja čaša smo otišli u kuhinju polirati pribor za jelo. Više mi se sviđa rad u restoranu i poneka komunikacija s gostima, no ni rad u kuhinji nije bio loš. Poslije posla smo Antonija i ja otišle na plažu. Na plaži smo srele i učenike iz Rumunjske koji su bili kod nas na mobilnosti.

 14.8.2021.

Danas smo išli na izlet. Posjetili smo arheološko nalazište Kouriona, Limassol i Aphrodites Birthplace. Kourion je bio jedan od najvažnijih otočkih gradova, čije smo iskopine imali prilike vidjeti. Sljedeće odredište je bio Limassol. Limassol je grad na južnoj obali Cipra, te drugo najveće urbano područje na Cipru, nakon Nikozije. U Limassolu smo posjetili staru luku i dvorac, a nakon toga smo imali slobodno vrijeme, koje smo iskoristili na razgledavanje grada. Posljednje odredište je bilo Afroditino mitsko rodno mjesto, gdje smo se odlučili okupati u moru.

 


15.8.2021.

Današnji dan na poslu se razlikovao od ostalih radnih dana. Na doručku smo radili kao i inače. Pospremali smo stolove, postavljali ih, te polirali čaše, pribor za jelo i tanjure u kuhinji. Povodom Velike Gospe ručak je poslužen u drugoj sali. Sala je prostranija od sale u kojoj inače poslužujemo doručak i ručak. Objasnili su nam kako primamo narudžbe i sve ostalo što smo trebali raditi. Ja sam radila u posebnom dijelu u kojem su ručali VIP gosti. Konobar me naučio kako postavljati stolove u tom dijelu. Morali smo postavljati stolnjake i postava pribora za jelo se razlikovala od uobičajene. 

16.8.2021.

Osim zadataka koje inače radimo na poslu, Teo i ja smo otišli pospremati terasu. Pokupili smo sve tanjure, šalice i čaše, te brisali stolove. Na posljetku smo očistili kolica s prljavim posuđem i obrisali sjedalice za bebe. Kada smo se vratili u apartman spremili smo se i otišli na plažu s profesoricom i ravnateljicom.

 


17.8.2021.

Dan na poslu je protekao uobičajeno. Umjesto pospremanja i postavljanja stolova, dočekivala sam goste. Goste dočekujem na ulazu, pozdravljam ih, te odvodim do stola. Stol odabirem ovisno o broju osoba. Također, goste zamolim da stave masku ukoliko je nemaju ili da obuku majicu. Na doručku je u jednom trenutku nastavala gužva, te sam goste morala zaustavljati pred vratima sale jer nije bilo dovoljno stolova. Šef je goste odvodio do stolova, kada se koji oslobodio. Za ručkom nije bila gužva kao i na doručku pa sam uz dočekivanje gostiju pomogla i postavljati stolove. Poslije posla smo odmorili i otišli u shopping centar, a nakon toga na večeru.



18.8.2021.

Danas smo imali slobodan dan. Išli smo na izlet u Plavu lagunu. Prije Plave lagune smo posjetili grobnicu kraljeva u kojoj su pokopane poznate osobe. Nakon toga smo išli na vožnju brodom. Pogled s broda je bio prekrasan. Na brodu smo dobili dinje i sok. Nakon kratke vožnje brod je stao blizu plaže gdje smo se kupali. Nakon izleta smo se družili u apartmanu.



 19.8.2021.

Ujutro smo se spremile za posao i otišle na doručak. Na poslu smo obavljali poslove kao i inače. Nakon što je završio doručak, pospremili smo sve stolove, te ih postavili. Otišli smo na pauzu, a poslije pauze smo polirali čaše. Nakon radnog vremena smo se družili u apartmanu. Upoznali smo i učenike iz Rumunjske. Neke od njih sam već znala jer smo bili zajedno na projektima. Teo i ja smo nakon druženja u našem apartmanu otišli družiti se s njima.


20.8.2021.

Danas je na poslu bila veća gužva no inače. Na početku sam dočekivala goste na vratima, a zatim sam se zamijenila s Larom. Kao i svaki dan svatko ima svoj zadatak u početku, a kada dođe gužva svi sve radimo. U početku sam kupila tanjure, a zatim sam radila i sve ostalo. Nakon radnog vremena smo se vratili malo odmoriti, a zatim sam s curama otišla u Kings Avenue Mall.

 


21.8.2021.

Na poslu je sve bilo uobičajeno. Malo smo intenzivnije radili jer je vikend i ima više gostiju. Osim rada u restoranu otišla sam i u kuhinju pomoći polirati pribor za jelo i tanjure. Nakon radnog vremena sam otišla prošetati gradom s curama. Vratile smo se na večeru, a poslije večere smo se ponovno družile u našem apartmanu.


22.8.2021.

Poslije posla smo otišli na plažu Coral Bay. Teo, Antonija i Laura su me zatrpali u pijesak. Plivali smo, te se malo družili na plaži. Vratili smo se u apartman, malo odmorili i otišli kupiti piće za druženje. Na druženju smo kartali, a kada se ostatku ekipe više nije dalo, Teo i ja smo otišli na druženje s Rumunjima.

23.8.2021.

U 8 smo stigli na posao. Poslije posla smo odmorile i nakon toga otišle na plažu. S plaže smo stigle taman na večeru. Antonija i ja smo se poslije večere otišle istuširati u apartman. Spremile smo se i otišle u kafić hotela, u kojemu smo boravili, gdje su nam dvojica muškaraca predstavili tradicionalne ciparske plesove. Bilo je zanimljivo i poučno. Na posljetku smo svi skupa plesali, a nakon plesa smo Teo i ja otišli družiti se s Rumunjima, jer se Teo sutra vraća u Hrvatsku.



24.8.2021.

Probudila sam se nešto ranije no inače. Morala sam spakirati kofer, jer smo se danas selili u novi hotel. Spremile smo kofere i pospremile apartman. Stvari smo ostavile u prostoru za odlaganje prtljage novoga hotela, te odlučile prošetati do Kings Avenue Malla i pojesti nešto. Vratile smo se u hotel i smjestile u nove sobe. Bile su prostrane i čiste. Malo kasnije smo otišle na posao. Danas nam je bio prvi dan da radimo drugu smjenu. Večera se poslužuje u gornjoj sali, te se uzimaju narudžbe za piće. Sve ostalo je slično kao i na doručku i ručku.


 

25.8.2021.

Danas smo bili slobodni. Nakon doručka smo s profesoricama posjetili stari grad i tržnicu. Nakon toga smo se vratili u hotel, te smo poslije ručka otišli na plažu Coral Bay. Na plaži smo se super zabavili. Vratili smo se na večeru, a poslije večere smo se još malo družili u sobi.


26.8.2021.

Danas smo radili popodne. Nakon doručka smo otišli do malla kupiti poklone za prijatelje i rodbinu. Poslije malla smo se vratili u hotel, ručali i spremili se za posao. Večera u hotelu u kojem radimo se danas posluživala u donjoj sali, odnosno većinom na terasi. Razlog tomu bili su plesači koji su pred gostima izvodili tradicionalne ciparske plesove. Nakon njihove točke goste je do kraja večere zabavljala živa glazba. Posla je bilo zasigurno najviše do sad, ali bilo je zabavno.

 

27.8.2021.

Nakon doručka sam se družila s Larom u sobi. Poslije smo otišle na ručak, te zatim na posao. Atmosfera prije večere je opuštenija. Svi smo zajedno u kuhinji i poliramo pribor za jelo, te tanjure. U gornjoj sali postavljamo tanjure na njihova mjesta. Poslije toga odlazimo na pauzu. Nakon pauze dočekujemo goste i tada dolaze naši uobičajeni zadatci. Kad sam se vratila s posla otišla kod Dajane i Antonije u sobu gledati film.

 

28.8.2021.

Ujutro sam otišla prošetati s Antonijom. Kupile smo nekoliko suvenira, prošetale tržnicom i gradom. Vratile smo se na ručak, a poslije ručka smo otišli na posao. Na poslu je bila gužva. Svi smo radili sve poslove, pomagali jedni drugima i sve u svemu obavili odličan posao. Vratili smo se u hotel iscrpljeni i odmah otišli na spavanje.

29. 8.2021.

Danas nam je bio posljednji radni dan. Konobari su nam cijelo vrijeme govorili kako im je žao što moramo ići. Radila sam na terasi s konobarom Andreasom. Naučio me kako pisati narudžbe. Neko vrijeme sam pisala narudžbe, a Matea ih je donosila. Na kraju smjene smo pomogle počistiti i postaviti sve stolove. Pozdravile smo se sa svima i vratile u naš hotel. Vratile smo se u hotel i spremile, te izašle na sushi. Emily i meni se baš nije svidio, dok Matei i Antoniji je.

 

30.8.2021.

Danas smo imali slobodan dan. Išli smo na izlet s profesoricama. Posjetili smo arheološko nalazište, a nakon toga smo išli na gradsku plažu. Nakon povratka u hotel, Antonija i ja smo otišle u suvenirnice. Vratile smo se na večeru. Poslije večere sam otišla s Dajanom na piće. 

 



31.8.2021.

Probudila sam se ranije no inače. Spakirala sam preostale stvari u kofer, te se s Larom spustila na doručak. Nakon doručka smo krenuli busom u zračnu luku. U zračnoj luci smo imali dosta vremena pa smo prvo otišli nešto pojesti. Letjeli smo 3 sata iz Larnake do Beča. U Beču nas je čekao mini bus. Stali smo u Sloveniji nešto pojesti. Kući sam stigla oko 1 sat ujutro. Bilo je ovo predivno iskustvo. Nadam se da ću imati prilike sudjelovati u još sličnih projekata.


 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde

Blog Laura Abdić