Blog Eric Tessari

 day 1. Prvi dan smo išli autobusom do Beča. Put je bio naporan ali stigli smo 4 sata ranije na aerodrom tako da smo imali vremena za kavu. U avionu sam došao do saznanja da Antonija spava sa otvorenim očima, šokantno! Sigurno smo sletjeli i zaputili se do apartmana. Bus je išao veoma dinamično (140 na sat). (: kada smo stigli u apartmane upalili smo klimu odmarali i prepakiravali se. Popodne smo otišli u hotel u kojemu smo radili te se upoznali sa šefovima i dobili radna mjesta. U 8 sati smo se testirali. Svi smo bili negativni. Navečer smo išli gledati suze Sv. Lovreta na plažu.


Sve u svemu zanimljiv prvi dan.


Day 2. Probudili smo se te otišli na doručak. Nakon toga smo otišli raditi bio sam postavljen u bar kod bazena. Naradio sam se od trenutka kako sam stupio u šank. Ručak je bio fin. Poslije smjene sam otišao u apartman te zaspao. Probudio sam se poslije 8 te zakasnio na večeru, no dobro. Poslije večere smo gledali suze Sv Lovre na pješčanoj plaži. Vratili smo se u apartman te smo Teo i ja pričali sa Rumunjem na terasi do 2 u noći.


Day 3: Probudio sam se i zaputio prema poslu, saznao sam da Antonija radi samom, to me usrećilo. Posao nije bio zahtjevan taj dan jer nije bilo puno ljudi. Nakon smjene sam spavao do pola 8. Otišli smo svi zajedno u Starbucks zatim u trgovinu po piće i na plažu. Bilo je lijepo.


 Day 4: Išli smo na izlet u pola 9. Prvo smo obisli iskopine i izgorili, zatim smo obišli dvorac u Limassolu, mali je ali slatki. Prošetali smo do promenade re imali slobodno vrijeme koje smo proveli u kafiću pijuci hladni koktel. Nakon toga smo otišli na lijepu plažu te stajali u vodi na kamenu 2 sata, bilo je zabavno. Kada smo se vratili otišli smo na kavu, pa zatim spavati.


Day 5: Nedjelja je bila paklena za rad, pošto je praznik bilo je puno ljudi, preznojio sam se.  Poslije posla sam spavao pa otišao na večeru. Večer sam proveo uz bazen pričajući sa prijateljima na ležaljkama.Nakon toga smo posjetili susjednu sobu i kartali sa Rumunjem.


Day 6: Ponedjeljak… ne toliko težak dan na poslu ali je bilo jako vruće. Poslije posla smo otišli na plažu i kupali se do zalaska sunca.Potom smo pošli na večeru.

Večer sam proveo uz bazen pričajući sa prijateljima na ležaljkama.


Day 7: Veoma lagan dan na poslu jer je došao novi konobar u šank koji nam je svima digao raspoloženje. Također smo dobili slaninu od gostiju pa smo se u počastili. Poslije posla otišli smo u šoping centar gdje si nisam kupio ništa. Navečer smo se ponovno družili u sobi od susjeda no ovaj put bez Rumunja.



Day 8: Danas smo išli na izlet. Prvo smo obišli grobnice važnih ljudi u egipatskom stilu. Cijeli kompleks grobnica je veoma zanimljiv i velik samo što nije bilo hlada jer je sve u stilu pustinje. Nakon toga smo otišli u luku na kavu, pa na brod za Plavu Lagunu. U plavoj laguni je bilo prelijepo, more je čisto i pijesak je bijel, uistinu guštanje. Nakon izleta otišli smo do grada na kavu.


Day 9: Na poslu nije bilo teško jer je Antonija bila vrijedna pa za mene nije bilo baš puno za raditi. Poslije posla sam otišao do bazena se sunčati do večere. Nakon večere smo se družili u sobi.


day 10: Buđenje je trebalo biti u pola 8 ali smo zaspali pa nas je profesorica probudila, nije bas bila sretna. Nekako sam se spakirao na brzaka i išao na posao. Na radnom mjestu sam danas vise radio fizički jer smo punili skladište, u svakom slučaju je bilo dobro je je u skladištu lijepo i hladno. Poslije posla sam se sunčao te poslije večere zaspao da povratim malo sna.


Day 11: Probudio sam se odmoran i na vrijeme sto je čudno, na poslu je bilo super, došle su nas posjetit i profesorice tako da smo malo komentirali rad i kolege. Bio sam veoma gladan pa mi je ljubazni kuhar napravio dva sendviča, spasio me. Poslije posla smo ostali na plaži ispod hotela. More je doista toplo i slano moram priznati. Kada smo stigli u hotel spremio sam se i zaputio u grad u kafić. U izlasku je bilo super, malo sam se opustio i zabavio.


Day 12: Buđenje danas je bilo malo teže no uspješno sam se spremio i uputio na posao. U šanku nije bilo puno posla tako da smo Antonija i ja provodili vrijeme komentirajući druge ljude. Poslije posla smo išli na plažu Coral Bay. Sjeo sam sa Martinom na kavu te se zatim kupao, plaža je stvarno predivna. Na plaži smo se i zaigrali u pijesku. Poslije plaže smo otišli do Mcdonaldsa nahranili se pa išli nazad u hotel. Išao sam spavati veoma rano. 


Day 13: Danas je bio zadnji radni dan, na poslu smo se osjećali već kao domaći. Danas su na dosta štedjeli na šanku tako da smo Antonija i ja uživali. Poslije posla smo smo se spakirali te se družili u sobi i opraštali se pomalo od Cipra.


Day 14: Sinoć nisam bas spavao tako da sam bio poprilično umoran ujutro. Doručkovao sam pokupio stvari i čekali smo prijevoz do aerodroma. Cijeli putem sam spavao. Ušli smo u avion i cijelim letom sam spavao, malo me bolio vrat. Nakon leta smo u Beču ušli u bus i opet sam spavao cijelim putem, osim kada smo stali jesti, naravno. Stigli smo u Daruvar i bilo je dosta hladno no bio sam i sretan zbog toga.




Dojmovi sa prakse na Cipru su divni, naučio sam vrijednosti ljudskih odnosa i cijeniti sebe. Na poslu sam naučio da se trebam što bolje školovati da mi to ne bude buduća svakodnevica. Društvo je bilo super i sklopila su se nova prijateljstva. Preporučio bih svakome jedno ovakvo iskustvo.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde

Blog Laura Abdić