Blog Mia Emili Vokal

 

1.      oDan (putovanje)  11

Dugačko putovanje započelo je kada smo autobusom u 22h krenuli iz Daruvara.  Na polovici puta smo stali na benzinsku postaju gdje smo nešto pojeli i odmorili se.

Ostatak puta do Beča smo Matea i ja spavale. Kada smo napokon došli na aerodrom, morali smo čekati oko 3 sata. Brzo smo obavili kontrolu i ukrcaj a ostatak slobodnog vrijeme iskoristile smo za gledanje fima. Kao i još nekima i meni je ovo bio prvi let. Imala sam neki grč u želudcu od straha, ali kada smo






poletjeli nije bilo strašno koliko sam se bojala da će biti.

Na aerodrom u Cipru došli smo oko 13h. Pokupio nas je kombi koji nas je dovezao do smještaja u Paphosu.




Smjestili smo se u apartmane i malo odmorili, a kasnije smo otišli do hotela gdje radimo. Hotel zajedno sa zaposlenicima mi se jako svidjeo. Nakon što smo vidjeli što ćemo i kada raditi, zaputili smo se natrag u apartmane, večerali i otišli spavati.

 

2.      Dan


12

Ujutro smo se ustale oko 7 sati, otuširale, spremile za posao i otišle na doručak. Krenuli smo prema hotelu 7:45. Zaposlenici su nam objasnili kako ćemo raditi i primili smo se posla. Imali smo dvije pauze za ručak i užinu. U restoranu je bila gužva ujutro, ali  sve smo uspjeli na vrijeme. U 14:30 nam je završila smjena. Svi su imali bolna stopala. Došli smo doma i odmarali se, neki su otišli na plažu, neki u trgovinu i poslije smo svi otišli spavati.

3.      Dan 13

Spremile smo se za posao i otišle na doručak. Odvezli su nas na posao, gdje su nam zadali drugačije poslove od onih koje smo radili na prvi dan. Larija i ja smo postavljale i brisale stolove, dok su druge cure koje su prethodni dan postavljale, konobarile. Najviše je posla bilo za vrijeme doručka. Za ručak smo imali pohane lignje sa pomfrijom. Ostatak radnog vremena je prošao normalno. Navečer smo otišli do cura u drugoj zgradi igrati karte i družiti se.

4.      Dan 14 Subota nam je bio slobodan dan. Dogovorili smo se kako ćemo otići posjetiti Limassol, Kourion i Afroditinu plažu. U Kourion smo došli oko 9 sati, gdje smo vidjeli iskopine iz 12. st.pr.Kr.. Zaputili smo se prema dvorcu u Limassol.






Poslije posjete dvorcu, imali smo slobodno vrijeme. Zatim smo krenuli na Afroditinu plažu. Zajedno sa kolegicama iz grupe otisle smo u kafić proslaviti Dajanin rođendan.




Navečer smo odlučili otići prošetati i na piće prije spavanje.

 

5.      Dan 15

Na poslu smo radili isto što i do sada, skupljali tanjure i čaše, slagali stolove...

Danas je na poslu bilo ubrzano jer je došlo više ljudi nego što stane u salu. Probala sam novi “posao", dočekivanje gostiju. Za ručak smo imali janjetinu, piletinu, tjesteninu... Poslije našeg ručka bili smo premješteni u drugu veću salu. Tamo smo radili iste stvari, plus još nošenje narudžbi gostiju. Taj mi se posao najviše sviđa do sada.

 

6.      Dan 16

Danas smo se međusobno mijenjali za poslove. Polirali smo čaše, postavljali stolove, raspremali stolove, skupljali tanjure, čaše... Uz pomoć drugih, skupljala sam čaše i tanjure.

U 10:15 smo imali 15 minutnu pauzu za doručak. Nakon doručka smo otišli polirati čaše. Nakon sat vremena  smo imali pauzu za ručak. Navečer smo se lijepo proveli i izašli van na Starbucks.

 

7.      Dan 17

U utorak smo radili poslijepodne. Krenuli smo u 15:15 i počeli raditi od 16 sati. Poslovi su bili isti samo što je večera u drugoj sali u kojoj  nosimo i narudžbe. Na sreću, taj dan nije bilo puno posla.

 

8.      Dan 18

Srijeda je opet bila slobodna te smo odlučili prvo posjetiti grobnice kraljeva. Grobnice su bile zanimljive, a poslije smo našli kamenje koje su posjetitelji slagali na hrpice, pa smo se i mi odlučile nešto složiti. Nakon grobnica, uputili smo se prema gradu gdje smo malo čekali brod koji nas je odvezao do plave lagune. Kada smo došli u plavu lagunu, voda je bila kristalno čista i zaista predivna. Shvatili smo kako na brodu ima tobogan koji se spušta u vodu i naravno da smo otišli na to. Malo smo se kupali i dobili smo želju skočiti s broda. Taj dan je bio veoma opuštajuć i predivan.













9.      Dan 19



Vratili smo se na posao, ali sam ja taj dan radila u uredu sa Ninom. Radili smo od 9 do 12 sati. Malo smo radili, malo smo imali slobodno. Nakon posla otišli smo zajedno na ručak. Jeli smo tjesteninu sa rajčicom i oslića. Zajedno smo se pješke vratili do apartmana.

 


10.   Dan 20

Na petak sam se vratila starom poslu. Jedina izmjena je bila što sam ovaj put postavljala salvete, podloške i malo stajala na vratima i dočekivala goste. Poslije posla smo otišli do plaže gdje smo gledali predivan zalazak sunca na pješčanoj plaži nedaleko od apartmana. Svi smo se zajedno zabavili i bolje upoznali.

 


 


11Dan 21

Subota je bila radna. Nije bilo puno gužve u restoranu za doručkom i ručkom. Radial sam sve isto kao i do sada. Dogovorili smo se sa profesoricom Romanom i ravnateljicom Dinkom kako ćemo poslije posla otići kupati se na plažu  usklopu hotela. Plaža je predivna, samo što su valovi bili jako snažni. Autobusom smo se vratile do apartmana i nakon večere smo se Matea i ja otišle družiti sa curama iz smjene na balkon. Puštali smo glazbu, plesali, pjevali, igrali mafiju... Uistinu jako lijepa večer.

 

12.   Dan 22. 8.

Ujutro smo došli na posao i opet sam postavljala stolove i dočekivala goste.

Za opuštanje nakon posla, odlučili smo svi zajedno otići do coral baya. Na plaži smo zapazile kauč koji je bio spojen na jet ski što nam se svidjelo pa smo odlučile Lara, Matea i ja otići to isprobati. Jako smo se zabavile. Nakon plaze, odlucili smo svratiti do malla nešto pojesti.

 

13.   Dan 23. 8.

Na poslu je bilo uobičajeno. Čistile smo i postavljale stolove. Za ručak smo imali piletinu sa krumpirom s kolačima. Poslije posla smo se otišli testirati i usput smo si uzeli nešto za jest u mallu. 

14.   Dan 24. 8.

Zadnji tjedan je naša grupa bila popodnevna smjena. Došli smo na posao u pola četiri i čekali smo do početka radnog vremena u 16. Polirali smo čaše, slagali pribor za jelo i čaše na stolove, te nakon toga smo otišli u kantinu na ručak. U 19 sati  počela je večera. Na večeri smo Antonija i ja donosile narudžbe i skupljale tanjure i čaše. Večera je završila u 22 sata pa smo si iz kuhinje mogli uzeti nešto za jesti.

15.   Dan 25. 8.

Srijeda nam je bio slobodan dan. Ujutro smo se ranije probudili i otišli sa profesoricama posjetiti farmers market gdje smo stali i kupovali magnete, torbe... Nakon farmers market smo nastavili šetnju po gradu.




Vratili smo se u hotel, malo odmorili i odlučili se prošetati do malla. Tamo smo jeli i u 3 smo se našli ispred malla sa ostalima, te smo krenuli na plažu Coral Bay. Na plaži smo sreli hrvate s kojima smo malo popričali. Bili smo sretni jer smo ih sreli.

 




16.   Dan 26. 8.

Povratak na posao mi nije teško pao. Radili smo popodne. Kada smo stigli na posao, Larija, Matea, Antonija i ja otišle smo do trgovine kupiti si nešto za jesti. Kada smo se vratile napravile smo si kavu i pričali do 16 sati. Opet smo polirali čaše i postavljali stolove. Na večeri nije bilo puno ljudi. Pri kraju radnog vremena sam imala pauzu od 10 minuta. Poslije večere opet smo si mogli uzeti nešto za jesti.

 

17.   Dan 27. 8.

U petak smo radili kao i inače. Prije posla pili kavu u kanti ni, poslije polirali čaše i pribor za jelo. Imali smo pauzu za ručak i čekali ostale konobare do 18 sati. Za večerom opet nije bilo puno ljudi i posla. Nakon večere smo si opet smjeli uzeti jelo.

 

18.   Dan 28.8.

Subota je bio prilično busy day. Kada nam je počelo radno vrijeme, poslali su nas u donju salu. Spremali su krštenje te smo mi postavljali stolove , slagali salvete i čaše. Nakon pauze smo se vratili u gornju salu gdje nismo imali što za raditi stoga smo slagali salvete na podloge kako bi imali zalihe. Nakon posla, uzeli smo si kolače i otišli u kantinu jesti dok smo čekali prijevoz.

 

19.   Dan 29.8.




Nedjelja je bio radni dan. Matea i ja htjele smo otići do  plaže Coral Bay zadnji put, međutim kasno smo se probudile stoga smo samo otišle do malla testirati se i u shopping. Imali smo dogovren izlet u 16 i 15 razgledavati iskopine i svjetionik. Nakon par sati razgledavanja, odlučili smo svratiti do plaže okupati se. Pogledali smo zalazak sunca i vratili se do hotela. Navečer smo Larija, Antonija, Matea i ja odlučile svratiti do sushi bara.

 




20.   Dan 30. 8.

Ponedjeljak nam je bio zadnji dan na poslu. Prije početka pili smo kavu, pričali i jeli. Sve je bilo uobičajeno. Slagali i čistili smo stolove, pospremali i polirali čaše, donosili nanarudžbe. Poslije posla smo pričali sa šefom koji nas je pohvalio i poželio sve najbolje u životu. Spustili smo se u donju salu i pozdravili sa ostalim konobarima i kuharima. Bila sam jako tužna jer odlazim i jer možda neću više vidjeti te predivne ljude koji su mi toliko olakšali posao. Mogu reći kako je ovo bilo jedno predivno iskustvo i prilika.




21.   Dan 31.8.

Ujutro smo se probudili u 7 sati, otišli smo na doručak, spustili kofere. Krenuli smo iz hotela u 9:35. Oko 11 sati smo došli na aerodrom u Larnaci. Avion nam je trebao doći u 14:25, međutim kasnio je zbog iskrcaja putnika. Nakon dva i pol sata vožnje, došli smo u Beč

 Pokupili smo kofere i krenuli za Daruvar. Prvi put smo stali uMcDonaldsu nešto pojesti. U mini busu smo gledali crtiće, pjevali, pričali i spavali. U ponoć smo svi zajedno Matei otpjevali sretan rođendan. Stigli smo u Daruvar oko 1 ujutro. Pozdravila sam se sa svima i otišli svatko svojoj kući. Praksu na Cipru nikada neću zaboraviti i ostat će mi u lijepom sjećanju.





Moji dojmovi:

Praksa na Cipru brzo je proletjela. Radili smo, ali i zabavljali se. Zaposlenici koje sam upoznala tijekom prakse, zaista su, vjerujem svima olakšali posao svojim humorom i opuštenošću. Istina je da na poslu nije uvijek lagano i bajno, ali sve u svemu uistinu sam uživala u poslu. Praksa na Cipru predivno je iskustvo koje neću zaboraviti. Te ako mi se jednog dana ukaže prilika, voljela bih ponovno posjetiti taj hotel.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde

Blog Laura Abdić