Blog Lara Zelenika

 11.08.2021.-Putovanje

Krenuli smo 10.08.2021. u 10 sati iz Daruvara za Beč. Vozili smo se autobusom kojeg bi bolje mi vozili

nego sam vozač -naravno samo se šalim...Vožnja je trajala oko nekih 7/8 sati. Iz Beča smo krenuli za

Cipar oko 9:40 avionom. Ovo mi nije prvi put da letim tako da me nije bilo previše strah. Kada smo

stigli na Cipar došli smo mini busom do hotela, svima nam je bilo čudno kako se ovdje auti voze na

suprotnoj strani od naše. Nakon što smo se smjestili u sobe i odmorili, došlo je vrijeme da odemo

posjetiti hotel u kojem radimo. Obukli smo uniforme i otišli do hotela, gdje smo dobili raspored

odvijanja prakse za ova 3 tjedna kako sam ovdje. Dan se završio kratkim druženjem jer smo svi bilo

premoreni od puta i male vremenske razlike u jednoj od soba u kojima smo smiješeni.









12.08.2021-Prvi dan
Danas nam je prvi radni dan u hotelu. Ispred našeg hotela dočekao nas je prijevoz kojim smo išli do
hotela u kojem radimo St. George. Ovaj tjedan radimo od 8:30 do 15:00 u kuhinji hotela. U sam sa
Gretom, Martinom i Teom. Prvo smo polirali pribor za jelo, pa tanjure i nakon toga smo otišli pomoći
prvoj grupi u salu posluživati doručak. Nakon posla smo se otišli odmorit u sobe, nakon kratkog
odmora smo otišli do hotelskog bazena pa na plažu. Na plaži smo se slikali i kupali i uživali do večere.
Poslije večere smo svi zajedno išli gledat zvijezde. Uživali smo svi zajedno i nakon toga smo otišli u
sobe spavat. Dan je bio dosta zanimljiv.






13.08.2021-Drugi dan
Danas sam se ustala malo kasnije nego jučer oko 7:20, te sam se spremila za posao. Na poslu smo
danas prije ručka. Martina i ja polirale tanjure i čaše. Brzo smo se sprijateljili sa radnicima u hotelu pa
smo ih učili pričati hrvatski, bilo mi je dosta zabavno kako izgovaraju naše riječi. Poslije ručka smo
otišli u salu posluživat ručak za goste hotela. Nakon što smo završili s poslom otišli smo odmorit u
sobe. Nakon odmora otišla sam na večeru pa u grad. Prošetali smo malo gradom i uživali u druženju.
Nakon boravka u gradu otišli smo u sobe spavati.




14.08.2021.-izlet
Danas imamo slobodan dan pa idemo svi zajedno na izlet. Prvo smo posjetili iskopine Kurion, pa smo
nakon toga išli u Limassol i tamo smo posjetilo dvorac gdje se oženio Rikard Lavljeg Srca ,nakon
obilaska grada imali smo slobodno vrijeme di smo uživali. Zatim smo otišli do Afroditije plaže koja je
pila predivna. Tamo smo ostali nekih 2/3 sata, kupali smo se i slikali. Poslije plaže uslijedio je povratak
u sobe. Svi smo bili umorni i iscrpljeni pa smo otišli spavati.






15.08.2021
Ustala sam kao i obično i otišla na posao. Danas je bilo dosta zanimljivo na poslu, iako je bilo jako
puno posla. Šef sale se obratio Teu i pitao ga je kako se zove na što je Teo odgovorio “Teo” ,šef ga je
zbunjeno pogledao i izgovorio “ok mrs telefon” Martina i ja smo se toliko dugo smijale da nas je
trbuh bolio od smijanja. Nakon ručka smo dolazili iz gornje kuhinje i konobar nas je pitao od kud
dolazimo Teo je izgovorio” od gore ”dok je Martina izgovorila ”iz Hrvatske” nikom ništa više nije bilo
jasno pa smo se samo gledali zbunjeno. Polirali smo tanjure, čistili stolove, polirali pribor...Za vrijeme
ručka stajala sam na vratima i pozdravljala goste hotela. Poslije posla smo otišli na plažu i tamo
proveli ostatak dana, čak smo i upoznale nove prijatelje iz Afrike. Nakon plaže otišle smo spavati.


16.08.2021.

Danas je bilo malo manje posla, ali smo se svejedno naradili, jer u ovo doba godine hotel ima dosta posjetitelja. Danas smo imali zadatak polirati čaše, i postavit ih pored sokovnika. Nakon posla smo svi zajedno otišli na plažu, gdje smo dočekali zalazak sunca. Zalazak je bio baš predivan. Zatim smo otišli na večeru i nakon večere smo se družili zajedno u sobi.





17.08.2021.


Na poslu je danas bilo dosta zanimljivo, jedan od kuhara nam je donio kolače koji su bili jako ukusni , ali nakon što se okrenuo da ode od nas poskliznuo se i pao na pod zajedno sa kolačima, nakon što smo se uvjerili da je dobro cijela kuhinja je odjeknula smijehom. Nakon posla smo malo odmorili i otišli u Kings Avenue Mall gdje smo nakupovali i što nam treba, a i ne treba. Dan se završio druženjem u sobi.




18.08.2021.


Danas smo opet išli na izlet. Prvo smo obišli grobnice kraljeva koje su bile vrlo zanimljive, nakon toga slijedio je izlet brodom do Plave lagune. Bilo nam je jako zanimljivo kupali smo se, družili i uživali u suncu, moru i dobrom društvu. Nakon izleta otišli smo u Starbucks.




19.08.2021.

Danas je bio dosta radan dan na poslu, ali je zato vrijeme jako brzo prošlo kako smo bile dosta umorne odlučile smo ostati u sobi i pričati do večere. Zatim smo nakon večere pričali i uživali sa profesoricom i ravnateljicom kraj bazena bilo nam je dosta zanimljivo pa je vrijeme jako brzo prošlo.



20.08.2021.

Danas su nas profesorica i ravnateljica došle obići na poslu, pa smo Martina i ja odlučile biti privatni vodiči kroz hotel, kako bi provele profesoricu i ravnateljicu kroz naše radno mjesto. Nakon posla smo opet otišle do Kings Avenue Mall-a i kasnije na večeru.




21.08.2021.Danas je na poslu bilo dosta zanimljivo Laria i ja smo za vrijeme ručka posluživale nogometaše u gornjoj sali. Nakon posla smo ostali na plaži ispod hotela gdje su nam se pridružile ravnateljica i profesorica . Nakon plaže otišli smo do grada.

 

22.08.2021

Danas smo Greta i ja slagale papire i salvete za postavljanje stolova. Dan je bilo dosta sporo prolazio jer nije bilo bas posla. Nakon posla smo svi zajedno otišli do prelijepe plaže Coral Bay gdje smo uživali ostatak dana. Nakon plaže uputili smo se po suvenire. 



23.08.2021.

Danas sam radila popodne od 16:00 do 22:30. Bili smo u gornjoj sali gdje smo radili za vrijeme večere. Dobivali smo narudžbe pića od konobara koje odnesemo na šank gdje nam daju potrebno piće koje odnesemo gostu. Večer je dosta sporo prošla. Nakon što sam došla sa posla otišla sam se družit sa curama i dečkima koji sutra odlaze doma jer im praksa traje 2 tjedna. Bila sam dosta tužna jer odlaze.



24.08.2021.

Danas je dan na poslu dosta sporo prolazio jer nije bilo baš puno posla. Nakon posla preselili smo se u novi hotel Agapinor koji ima bolje uvijete od apartmana u kojima smo bili prije njega. Nakon što smo se smjestili u sobu došle su nam nove profesorice s kojima smo otišli do plaže. Pošto sam bila jako umorna dosta sam brzo zaspala.



   

25.08.2021.

Danas smo imali slobodan dan pa smo otišli prošetat u gornji dio grada, gdje smo prošli pored njihove tržnice koja je bila dosta zanimljiva. Nakon razgledavanja grada otišli smo se odmorit pa na plažu Coral Bay, gdje smo upoznali čovjeka iz Hrvatske. Bilo je jako čudno srest nekoga tko nas razumije i tko priča isti jezik kao i mi. Nakon plaže otišli smo do McDonald's-a jest,pa smo zatim otišli spavat u sobe.





26.08.2021.

Danas je bilo dosta posla i vrijeme je dosta brzo išlo. Danas sam postavljala stolove i upoznala sam jednu curu Dianu iz Rumunjske koja je isto ovdje na praksi. Nakon posla otišli smo jest pa na plažu. Nakon plaže smo odmarali i išli spavat.

 

27.08.2021.

Današnji dan na poslu prošao je vrlo brzo. Postavljala sam stolove i čula ženu koja priča meni sličan jezik, nakraju se ispostavilo da je žena iz Srbije, ali sada živi u Poljskoj. Bilo je zanimljivo pričati s nekim tko priča sličan jezik kao i ti. Nakon posla ostali smo na hotelskoj plaži, gdje smo uživali u suncu i moru. Po povratku sa plaže stali smo u Starbucks i zatim otišli u hotel spavat.





28.08.2021.

Danas smo imali dosta posla za doručkom, dok je za ručak bilo nešto manje posla. Danas smo kao i jučer odlučili ostati na hotelskoj plaži. Nakon plaže otišli smo u hotel gdje smo se spremili za grad. Nakon grada otišli smo spavati.


29.08.2021.

Danas nakon posla smo cure i ja htjele iskositi za odlazak na plažu, ali nakon ručka otišli smo posjetiti Arheološki park u kojem se nalazi kuća Boga Dionisa. Nakon izleta smo opet otišli malo do grada.



 

30.08.2021.

Zadnji dan posla bio je isti kao i ostali iako smo negdje duboko u sebi znali da je zadnji dan što ga je ipak činilo drugačijim od ostalih dana na poslu. Emocije su bile pomiješane. Sreća radi zadnjeg dana, tuga radi lijepih uspomena i novih prijateljstvo. Nakon posla smo se svi zajedno slikali sa nekim radnicima i pozdravili sa zagrljajima. Kada smo svi došli doma uručili su nam certifikate za obavljenu praksu. Dan smo završili sa odlaskom u trgovinu kako bi kupili stvari sutra za put. Kasnije smo otišli malo do grada se slikat i uživati.

 




31.08.2021. - Zadnji dan na Cipru.

Ustali smo se negdje oko 7:30, zatim otišli na doručak i krenuli prema aerodrome. Let nam je bio oko 14h. Letili smo 3 sata do Beča gdje nas je dočekao autobus s kojim smo nastavili put do Hrvatske. Stigla sam oko 1 u noći. Ovaj izlet na Cipar ću pamtiti po nevjerojatnom iskustvu sa prakse, ugodnom društvu, i čudnom načinu života. Sve u svemu bilo mi je jako lijepo i pamtit ću ovo putovanje do kraja života.




Moji dojmovi:
Moje iskustvo na Cipru bilo je ludo i nezaboravno, kako bih ja to opisala u 2 riječi. Mješavina osjećaja i iskustvo koje bih preporučila svima. Naravno bilo je i lijepih i ne baš tako lijepih trenutaka, no sve je to dio života. Bilo bi je drago što sam imala priliku iskusiti živjeti i raditi na Cipru.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Blog Tea Major

Blog Matea Milde

Blog Laura Abdić